کفپوش سه بعدی

طبقه بندی موضوعی

۱ مطلب در مهر ۱۳۹۹ ثبت شده است

  • ۰
  • ۰

وبلاگ کفپوش:دکوراسیون گرم در فصل سرد

دکوراسیون گرم در فصل سرد شاید عنوانی عجیب و یا گمراه کننده از نظر بسیاری از افراد باشد. چرا که افراد معمولا تمایل دارند که طوری دکوراسیون منزل خود را بچینند که در تمام فصل ها به زیبایی تمام فضای خانه سرشار از انرژی و جلوه های زیبا باشد. 

به خصوص امروزه در بسیاری از کشورهای جهان در روزها و شبهای سرد فصل های پاییز و زمستان بسیاری از افراد دچار افسردگی می شوند. به همین جهت برای جلوگیری از چنین پیشامدی و ایجاد یک دکوراسیون شاد و انرژی بخش در فضای منزل نکاتی را می توانید انجام دهید که به ایجاد یک دکوراسیون گرم در محیط خانه شما کمک کرده و حتی در تاریک های روزها و شبهای سرد زمستانی موجب افزایش امید و روحیه شما بشوند. 

در خانه منابع نور را در نظر بگیرید و اگر نور طبیعی کمی از طریق پنجره ها در فضای خانه شما منتشر می شود سعی کنید از منابع نور مصنوعی مانند چراغ، لامپ، لوستر و یا آباژور تا حد امکان بهره ببرید و فضای خانه را روشن تر کنید. 

مبلمان اتاق نشیمن و همچنین لوازمی مانند تلویزیون را در جایی قرار دهید که نور بیشتری دریافت می شود و به پنجره ها و یا منبع نور در آن بخش از منزل نزدیک ترند. اعضای خانواده معمولا در آشپزخانه و یا اتاق نشیمن در کنار یکدیگر جمع می شوند و چه بهتر که در ایام سرد سال این فضا دارای نوردهی و روشنایی مناسبی باشد. 
خرید لوستر رنگی و نصب آن در سالن نشیمن و یا پذیرایی خانه نیز می تواند کمک زیادی کند. 

پرده ها را هم در نظر داشته باشید. هر چه پرده های خانه زیباتر و دارای رنگ های روشن و جذاب تری باشند، نور را بیشتر منعکس می کنند و فضای داخل خانه را نیز به همان نسبت شاداب تر و سرزنده تر نگه می دارند. در روزهای سرد زمستان و پاییز که هوا گرفته یا مه آلود و حتی برفی است سعی کنید پرده های خانه را کنار بزنید و تا حد امکان تا قبل از شب از روشنایی طبیعی و آفتاب استفاده کنید. 

دکوراسیون گرم در فصل سرد

در منزل سعی کنید تا حد امکان از رنگ های روشن استفاده کنید و دیوارها، درب و پنجره، مبلمان و میز و صندلی ها و سایر اجزای خانه را تا حد امکان به رنگ های روشن درآورید و یا هنگام خرید (برای مثال خرید مبلمان و یا میز) آنها را از میان رنگ های روشن انتخاب کنید. 

استفاده از رنگ های روشن و قرار دادن گلهای زیبای طبیعی در سالن یا اتاق نشیمن خانه می تواند انرژی مثبت بیشتری در خانه ایجاد کند. همچنین مرتب بودن و منظم بودن محیط خانه نیز در چرخش انرژی های مثبت و مفید بسیار موثر است که در این زمینه می توانید به مقالات دیگری که در زمینه فنگ شویی نوشته ایم، مراجعه کنید. 

اگر در منزل شومینه قرار دارد، می توانید به بهترین نحو ممکن از آن استفاده کنید. بطوری که نه تنها با روشن نگه داشتن آن در روزها و شبهای سرد زمستان موجب افزایش گرمای خانه شوید، بلکه با تزیین کردن بخش دیوار بالایی آن با استفاده از تابلوهای تزیینی و یا قاب عکس های زیبای خود و خانواده موجب افزایش جلوه آن شوید. 
شومینه با رنگ آجری می تواند یکی از بهترین عناصر دکوراسیون گرم برای فصل های سرد سال باشد. 

در نهایت به یاد داشته باشید که هر فصلی زیبایی خاص خود را دارد و هیچ فصلی نباید با تغییر آب و هوا و یا گرما و سرما موجب ناراحتی و یا ایجاد افسردگی در شما و یا اعضای خانواده شود.

مکرومه بافی

 

 برای ثبت آگهی رایگان به سایت شهر24 مراجعه کنید

سایت شهر24 مرجع آگهی های رایگان.با سایت شهر24 دیده شوید
 
  • محمود راد