کفپوش سه بعدی

طبقه بندی موضوعی
  • ۰
  • ۰

کف پوش سنگ: سنگ گرانبهاترین مصالح ساختمانی است. هرچه ابعاد آن بزرگ تر باشد قیمت آن نیز گران تر است. نقش و سختی سنگ های رنگی و تزئینی در ارزش گذاری آنها موثر است. صیقل دادن سنگ ها بعد از نصب روشی برای از بین بردن میکرب های بین درز سنگ ها است.

مشکلات استعمال سنگ: پاک کردن لکه و چربی از روی سنگ به آسانی میسر نیست. سنگ در فضاهای سرد کاربرد چندانی ندارند. از دیگر مشکلات سنگ ایجاد سر و صدا به دلیل تماس با وسایل چوبی است. البته این مشکل با اضافه کردن یک تکه چرم زیر پایه صندلی ها برطرف می شود. برای مفروش کردن کف اتاق خواب به دلیل سرد بودن، صیقلی بودن و ایجاد اصوات مزاحم معمولا از سنگ استفاده نمی شود. اکثر موارد استفاده آن برای مفروش کردن کف آشپزخانه و سرویس های بهداشتی است.

کف پوش بامبو (Bamboo): بامبو مدت هاست که در ساخت کفپوش مورد استفاده قرار می گیرد و تفاوت، تنها در رنگ و استایل آن هاست. بامبو از نظر تکنیکی جزو محکم و مقاوم ترین چوب هاست. این کفپوش را می توانید برای سطوح گسترده مورد استفاده قرار دهید.

چوب بازیافته (Reclaimed Wood): این نوع کفپوش جلوه ای کلاسیک دارد، اما با تکنولوژی جدیدی عرضه می شود.

 

کفپوش بتنی (Concrete): از مهم ترین امتیازات کفپوش بتنی استقامت زیاد، پایداری در برابر زلزله و جلوه منحصربفرد آن است.


موزائیک: موزائیک از ترکیب سیمان و ماسه ساخته می شود. بهتر است از استعمال انواع خاص آن که ایجاد گرد و خاک زیاد در کف ساختمان می کند پرهیز شود. موزائیک برای زیرسازی کف پوش های دیگر مانند موکت استفاده می شود.

کاشی و سرامیک سایز بزرگ (Large-Format Tile): در دنیای کاشی و سرامیک، اندازه، فرم، متریال، طرح و نقش تنوع بالایی یافته است. کاشی های بزرگ علاوه بر جلوه و ابهت بیشتر، زحمت شما را برای تمیز کردن خطوط درزی کم تر میکند. ضمنا این کاشی به نصب حرفه ای تر نیاز دارد.

 

کاشی و سرامیک در رنگ ،فرم و ابعاد متنوع موجود است. ابعاد بزرگتر آن گران تر است. درز های کاشی و سرامیک ساو داده نمی شوند و بعد از مدتی قابل تمیز کردن نیست. سرد هستند و ضربه سنگین، ترک ولکه باعث ایجاد نمای زشتی در مجموعه چیدمان آن ها می شود.

 

نظرات (۰)

هیچ نظری هنوز ثبت نشده است

ارسال نظر

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
تجدید کد امنیتی